Job 24 van 81


Report this listing

Solliciteren



Administratief Bediende Boekhouding (thuiswerk & glijtijden)


Functie

Deze organisatie is een gevestigde waarde op de markt van de keukenapparatuur en gelegen te Mechelen-Noord . Je komt terecht in een hecht team van een 17-tal collega's waartussen een familiale sfeer heerst. Waarden als teamspirit, passie, respect, traditie en ambitie staan hier centraal, en kenmerken zowel de organisatie als de mensen die er werken.


Jobomschrijving

Ben jij op zoek naar een administratieve job waar je ook cijfermatige verantwoordelijkheden hebt? Als Administratief Bediende Boekhouding in Mechelen kom je terecht in een dynamisch en enthousiast team/bedrijf. Solliciteer vandaag nog! In jouw functie ondersteun je bij de financiële administratie van de Belgische vestiging in de ruimste zin van het woord:

  • Je ondersteunt bij het verwerken bankafschriften en inkoopfacturen
  • Je staat in voor het debiteurenbeheer
  • Ook bezorg je de juiste customer- en vendormaster info aan HQ
  • Je draagt bij aan de maandafsluiting en diverse aangiften (BTW, intrastat, VPB, recupel, Fostplus etc.)
  • Je houdt de tijdregistratie bij en verzorgt de maandelijkse verloning
  • Je verzorgt creditnota’s
Hierbij sta je in nauw contact met verschillende interne afdelingen.

Jouw profiel

.

Aanbod

Naast een mooi salaris ontvang je in de job van Administratief Bediende Boekhouding nog mooie voordelen:
  • Maaltijdcheques €4,20 per gewerkte dag
  • Ecocheques
  • Laptop
  • Hospitalisatieverzekering DKV (vanaf vaste aanwerving)
  • Groepsverzekering Viviulm (vanaf vaste aanwerving)
  • Cafetariaplan (vanaf vaste aanwerving)
  • 2 thuiswerkdagen per week
Je komt terecht in een 40-uren week. Opstarten kan via glijdende uren tussen 7u en 9u30. Naast jouw 20 wettelijke vakantiedagen ontvang je nog 12 ADV-dagen , die je volledig vrij kan inplannen!

Solliciteren